Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social network marketing: An examination of marketing behavior of small businesses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F15%3A39900033" target="_blank" >RIV/00216275:25410/15:39900033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social network marketing: An examination of marketing behavior of small businesses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowadays social networks are a worldwide phenomenon. With the coming of new technologies and mediators of sale, marketing is changed and shaped so as to make it possible to reach more prospective customers. Businesses had to adapt to this digital age andto reassess their marketing strategies. It was necessary to transfer their experiences and practices into a new modern form. The advantage of the Internet is a global presence which is without any fees, unlike the marketing in other media. On the Internet you can use multiple media to attract users. Internet advertising is still the cheapest way and thanks to social networks businesses can create their ad for free. The use of social networking as a marketing tool still dominates in large corporations,but also smaller companies are already starting to take advantage of social networks. The aim of the work is focused on area of social networks from the perspective of users who are creators of the content on these networks. The research

  • Název v anglickém jazyce

    Social network marketing: An examination of marketing behavior of small businesses

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays social networks are a worldwide phenomenon. With the coming of new technologies and mediators of sale, marketing is changed and shaped so as to make it possible to reach more prospective customers. Businesses had to adapt to this digital age andto reassess their marketing strategies. It was necessary to transfer their experiences and practices into a new modern form. The advantage of the Internet is a global presence which is without any fees, unlike the marketing in other media. On the Internet you can use multiple media to attract users. Internet advertising is still the cheapest way and thanks to social networks businesses can create their ad for free. The use of social networking as a marketing tool still dominates in large corporations,but also smaller companies are already starting to take advantage of social networks. The aim of the work is focused on area of social networks from the perspective of users who are creators of the content on these networks. The research

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference

  • ISBN

    978-0-9860419-5-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    2171-2180

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association-IBIMA

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    11. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku