Současné trendy v přípravě marketingových manažerů aneb klasický marketing na ústupu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504871" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504871 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné trendy v přípravě marketingových manažerů aneb klasický marketing na ústupu
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá novými trendy ve vzdělávání manažerů. Dnešní manažeři by se měli zaměřit na nové marketingové trendy jako je Internet, e-mailový marketing a jejich užití pro marketingové účely.
Název v anglickém jazyce
The present trends in marketing managers education
Popis výsledku anglicky
This paper deals with new marketing trends in managers' education. Today's managers should aim at new marketing trends like Internet and e-mail marketing and their usage for marketing purpose. It's not easy task because Internet and other electronic media can be used for many purposes - fun, communication, e-business, education etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Manažment - teória, výučba a prax 2006
ISBN
80-8040-299-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
51-54
Název nakladatele
Akadémia ozbrojených síl gen.M.R.Štefánika
Místo vydání
Liptovský Mikuláš
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—