Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502172" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502172 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet

  • Název v anglickém jazyce

    Internet and marketing interface and their influence to competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    This paper goes out the english sources which deals with new marketing trends. Text deals intimately with new marketing trends like internet marketing, e-mail marketing, database marketing, viral marketing and bring the forecast of future.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Internet a konkurenceschopnost podniku

  • ISBN

    80-7318-162-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    43-47

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    17. 3. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku