Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502172" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502172 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interface internetu a marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Jestliže firmy chtějí uspět v dynamicky se měnícím prostředí, musejí využívat stále nové poznatky, které se na marketingové #scéně# objevují. Přelom století a tisíciletí se stal významným podnětem k identifikaci aktuálních problémů marketingu, k hledáníodpovědí na tak významné problémy jako jsou problémy trendů budoucího vývoje, hodnoty obsahu a funkce marketingu a vývoje k hodnotnějšímu, účelnějšímu, sociálně a lidsky efektivnějšímu marketingu. Obecné poznatky o marketingu a jeho uplatňování v praxi musejí být rozšiřovány a doplňovány o poznatky o novém marketingu a jeho využití v praxi. Příspěvek se věnuje otázkám internetového, elektronického, e-mailového a virového marketingu, které jsou považovány za budoucnost marketingu ve spojení se stále se rozšiřujícím médiem jakým je internet
Název v anglickém jazyce
Internet and marketing interface and their influence to competitiveness
Popis výsledku anglicky
This paper goes out the english sources which deals with new marketing trends. Text deals intimately with new marketing trends like internet marketing, e-mail marketing, database marketing, viral marketing and bring the forecast of future.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Internet a konkurenceschopnost podniku
ISBN
80-7318-162-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
43-47
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
17. 3. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—