Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502173" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text nabízí přehled nejnovějších trendů v marketingu. Jako část výzkumného úkolu Teoretické a metodické podněty a praktické podmínky pro využití nového marketingu pro rozvoj konkurenční schopnosti firmy vychází z anglicky psaných pramenů o nových marketingových trendech. V příspěvku je pojednáno podrobněji o internetovém, databázovém, elektronickém a e-mailovém marketingu. Dále se zabývá méně známými formami marketingu a nastiňuje hypotézy budoucího vývoje marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Development Trends in New Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper goes out the english sources which deals with new marketing trends. Text deals intimately with new marketing trends like internet marketing, e-mail marketing, database marketing, viral marketing, relationship marketing, B2B marketing etc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků-Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků zlínského regionu

  • ISBN

    80-7318-179-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    120-130

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    28. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku