Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502173" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývojové trendy nového marketingu # poznatky z anglicky psaných pramenů
Popis výsledku v původním jazyce
Text nabízí přehled nejnovějších trendů v marketingu. Jako část výzkumného úkolu Teoretické a metodické podněty a praktické podmínky pro využití nového marketingu pro rozvoj konkurenční schopnosti firmy vychází z anglicky psaných pramenů o nových marketingových trendech. V příspěvku je pojednáno podrobněji o internetovém, databázovém, elektronickém a e-mailovém marketingu. Dále se zabývá méně známými formami marketingu a nastiňuje hypotézy budoucího vývoje marketingu.
Název v anglickém jazyce
Development Trends in New Marketing
Popis výsledku anglicky
This paper goes out the english sources which deals with new marketing trends. Text deals intimately with new marketing trends like internet marketing, e-mail marketing, database marketing, viral marketing, relationship marketing, B2B marketing etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků-Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků zlínského regionu
ISBN
80-7318-179-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
120-130
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
28. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—