Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502047 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/04:63502175

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, které se v posledních letech hojně rozšířily. Jsou zde podány nejnovější informace týkající se níže uvedených trendů, které vystihují aktuální marketingovou praxi v podnicích.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Trends like a Part of Company#s Strategy in 21st Century

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with new trends which have lately extended in marketing area. The latest information about marketing trends from English sources are presented here. Only the most essential and important marketing trends were chosen for this contribution and listed in alphabetic order. They present trends which marketing practice offers to enterprises. Using these new marketing strategies appropriately and in the right time means competitive advantage for them. This paper is about database marketing, electronic, e-mail, relationship marketing and other trends which are connected with marketing e.g. competitive intelligence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod 2004 - rok európskej integrácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    80-89100-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    232-236

  • Název nakladatele

    Technická univerzita vo Zvolene

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku