Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502047 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/04:63502175
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové trendy 21. století jako součást podnikové strategie firem
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, které se v posledních letech hojně rozšířily. Jsou zde podány nejnovější informace týkající se níže uvedených trendů, které vystihují aktuální marketingovou praxi v podnicích.
Název v anglickém jazyce
Marketing Trends like a Part of Company#s Strategy in 21st Century
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with new trends which have lately extended in marketing area. The latest information about marketing trends from English sources are presented here. Only the most essential and important marketing trends were chosen for this contribution and listed in alphabetic order. They present trends which marketing practice offers to enterprises. Using these new marketing strategies appropriately and in the right time means competitive advantage for them. This paper is about database marketing, electronic, e-mail, relationship marketing and other trends which are connected with marketing e.g. competitive intelligence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod 2004 - rok európskej integrácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
ISBN
80-89100-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
232-236
Název nakladatele
Technická univerzita vo Zvolene
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—