Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507740" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507740 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové marketingové trendy jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je výsledkem průzkumu zaměřeného na marketingové řízení a využívání nových marketingových forem při řízení firem v České republice, který byl zpracován v rámci disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod. Problematika nového marketingu nebo-li nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nový marketing používá k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Název v anglickém jazyce
New Marketing trends as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness
Popis výsledku anglicky
This paper is the extract of the thesis ?New Marketing as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness? which was successfully defended in June 2007. New marketing trends are the future of marketing theory and business practice. Literature research follows new marketing trends from theoretical point of view. With respect to their number and a wide spectrum mainly of English literature, these trends could be grouped into four categories most frequented in literature.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
XI
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000256957300010
EID výsledku v databázi Scopus
—