Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500428" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva o výsledcích II. etapy výzkumných aktivit obsahuje nové poznatky o vztahu marketingových a prodejních aktivit ve zkoumaných podnicích. Problém měření intenzity působení marketingu v podnicích jako faktoru konkurenceschopnosti je vyjádřen bodovým hodnocením ve vztahu ke stadiu, v němž se implementace marketingu nachází. Orientace výzkumných aktivit na distribuci a konkurence na tuzemském i zahraničních trzích odhaluje mj. i postavení firmy na daném trhu pomocí analýzy SWOT a subjekty na tomto trhupůsobící. Závěry zprávy přinášejí způsoby výstupů této etapy a její přínosy.

  • Název v anglickém jazyce

    Successful Sales And Marketing As Dominant Factors Of The Competitive Abilities Of An Enterprise

  • Popis výsledku anglicky

    The report on the outcomes of the 2nd Phase of the research activities contains new observations about the relationship between marketing and sales activities in the enterprises investigated. The problem regarding the measurement of the intensity of theeffects of marketing in enterprises as a factor of its competitive abilities is expressed as a points-based evaluation in relation to the stage at which implementation of marketing activities finds itself. The orientation of the research activities on distribution and competition on domestic and foreign markets and the firm's standing viz a viz other subjects also functioning in that given market is often also revealed by the use of SWOT analyses. The report's conclusions present potential methods of entry into these stages and their contributions.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    -

  • Místo vydání

    Zlín

  • Název nakladatele resp. objednatele

    UTB

  • Verze

    VZ265300021

  • Identifikační číslo nosiče

    datový nosič