Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500428" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva o výsledcích II. etapy výzkumných aktivit obsahuje nové poznatky o vztahu marketingových a prodejních aktivit ve zkoumaných podnicích. Problém měření intenzity působení marketingu v podnicích jako faktoru konkurenceschopnosti je vyjádřen bodovým hodnocením ve vztahu ke stadiu, v němž se implementace marketingu nachází. Orientace výzkumných aktivit na distribuci a konkurence na tuzemském i zahraničních trzích odhaluje mj. i postavení firmy na daném trhu pomocí analýzy SWOT a subjekty na tomto trhupůsobící. Závěry zprávy přinášejí způsoby výstupů této etapy a její přínosy.
Název v anglickém jazyce
Successful Sales And Marketing As Dominant Factors Of The Competitive Abilities Of An Enterprise
Popis výsledku anglicky
The report on the outcomes of the 2nd Phase of the research activities contains new observations about the relationship between marketing and sales activities in the enterprises investigated. The problem regarding the measurement of the intensity of theeffects of marketing in enterprises as a factor of its competitive abilities is expressed as a points-based evaluation in relation to the stage at which implementation of marketing activities finds itself. The orientation of the research activities on distribution and competition on domestic and foreign markets and the firm's standing viz a viz other subjects also functioning in that given market is often also revealed by the use of SWOT analyses. The report's conclusions present potential methods of entry into these stages and their contributions.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
-
Místo vydání
Zlín
Název nakladatele resp. objednatele
UTB
Verze
VZ265300021
Identifikační číslo nosiče
datový nosič