Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenční zpravodajství jako součást nového marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502046" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502046 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/04:63502174

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenční zpravodajství jako součást nového marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, podrobněji dále popisuje jednu z metod - konkurenční zpravodajství. V dnešním světě hyperkonkurence je znalost jednotlivých konkurentů nezbytností, přičemž informace o nich mohou firmy získávat z mnoha zdrojů. Jednou z metod, která umožňuje efektivně získat informace a po patřičné analýze je přeměnit ve strategickou znalost, je právě konkurenční zpravodajství. Představuje optimální metodu sběru informací o konkurenci prováděnou v rámci zákonných podmínek.

  • Název v anglickém jazyce

    Competitive Intelligence as A Part of New Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with new marketing trends. One of the last marketing trends - competitive intelligence is described here in details. There is necessity to know competitors and companies could mine information from variety of sources. That´s why companies started to use this method which could lead them effectively through the mass of information, by legal ways and help them transform information into strategic knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mendelnet 2004 : sborník abstraktů z konference studentů doktorského studia

  • ISBN

    80-7302-088-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    162

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku