Konkurenční zpravodajství jako součást nového marketingu
Popis výsledku
Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, podrobněji dále popisuje jednu z metod - konkurenční zpravodajství. V dnešním světě hyperkonkurence je znalost jednotlivých konkurentů nezbytností, přičemž informace o nich mohou firmy získávat z mnoha zdrojů. Jednou z metod, která umožňuje efektivně získat informace a po patřičné analýze je přeměnit ve strategickou znalost, je právě konkurenční zpravodajství. Představuje optimální metodu sběru informací o konkurenci prováděnou v rámci zákonných podmínek.
Klíčová slova
Internet MarketingE-mail MarketingDatabase MarketingCompetitive Intelligence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/04:63502174
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konkurenční zpravodajství jako součást nového marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá novými marketingovými trendy, podrobněji dále popisuje jednu z metod - konkurenční zpravodajství. V dnešním světě hyperkonkurence je znalost jednotlivých konkurentů nezbytností, přičemž informace o nich mohou firmy získávat z mnoha zdrojů. Jednou z metod, která umožňuje efektivně získat informace a po patřičné analýze je přeměnit ve strategickou znalost, je právě konkurenční zpravodajství. Představuje optimální metodu sběru informací o konkurenci prováděnou v rámci zákonných podmínek.
Název v anglickém jazyce
Competitive Intelligence as A Part of New Marketing
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with new marketing trends. One of the last marketing trends - competitive intelligence is described here in details. There is necessity to know competitors and companies could mine information from variety of sources. That´s why companies started to use this method which could lead them effectively through the mass of information, by legal ways and help them transform information into strategic knowledge.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BD - Teorie informace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mendelnet 2004 : sborník abstraktů z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-7302-088-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
162
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
BD - Teorie informace
Rok uplatnění
2004