Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502048" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502048 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá charakteristikou jednoho z trendů tzv. nového marketingu - databázového marketingu, zmiňuje jeho výhody a nevýhody. Správně definovaná marketingová strategie pro některé zákaznické segmenty ve firemní databázi může znamenat konkurenční výhodu. V příspěvku jsou dále zmíněni podstatní poskytovatelé informací marketingového charakteru.
Název v anglickém jazyce
Using Database Marketing while Increasing Competitive Abilities Industrial Enterprises
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with characteristics one of trend so called -new marketing- database marketing, solves its advantages and disadvantages. In western countries marketing management has been used long time before it came in the Czech Republic. If there is correctly defined marketing strategy for particular customer segments in company#s database it could represent competitive benefit. Company adapts itself to requirements of customers which are divided into company´s database in depence on certainspecifity. In the next part of paper we can see significant producers of marketing information. Some of them offer this type of information free of charge, but mostly we have to pay for it. These producers bring unlimited information possibilities from any kind of business. Moreover, efficient work with the newest world information means a step ahead competitors and obtaining competitive advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BD - Teorie informace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy rozvoje průmyslu
ISBN
80-214-2787-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—