Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502176" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502176 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.
Název v anglickém jazyce
Database marketing and his role in competitiveness increasing
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with characteristics one of trend so called #new marketing## database marketing, solves its advantages and disadvantages. In western countries marketing management has been used long time before it came in the Czech Republic. If there is correctly defined marketing strategy for particular customer segments in company#s database it could represent competitive benefit. Company adapts itself to requirements of customers which are divided into company´s database in depence on certainspecifity. In the next part of paper we can see significant producers of marketing information. Some of them offer this type of information free of charge, but mostly we have to pay for it. These producers bring unlimited information possibilities fromany kind of business. Moreover, efficient work with the newest world information means a step ahead competitors and obtaining competitive advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy rozvoje průmyslu, Brno
ISBN
80-89100-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
70-80
Název nakladatele
VUT Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—