Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502176" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění databázového marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti průmyslových podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nové marketingové trandy, ke kterým řadíme i databázový marketing a databázová centra, se v posledních letech dostávají do popředí zájmu jak odborné tak i laické veřejnosti. Proto považujeme za důležité informovat o těchto trendech alespoň v omezeném rozsahu daném předepsanou délku příspěvku. Databázový marketing patří do již zmíněné rodiny nových marketingových pojmů, ke kterým můžeme dále zařadit také např. internetový marketing, e-mailový marketing. elektronický marketing, virový marketing, vztahovýmarketing a mnohé další. Stejně tak jako existuje nepřeberné množství nových marketignových směrů a strategií, existuje i velké množství databázových center. Ve stojení s databázovým marketingem se budeme zabývat pouze těmi centry, který poskytují marketingové informace.

  • Název v anglickém jazyce

    Database marketing and his role in competitiveness increasing

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with characteristics one of trend so called #new marketing## database marketing, solves its advantages and disadvantages. In western countries marketing management has been used long time before it came in the Czech Republic. If there is correctly defined marketing strategy for particular customer segments in company#s database it could represent competitive benefit. Company adapts itself to requirements of customers which are divided into company´s database in depence on certainspecifity. In the next part of paper we can see significant producers of marketing information. Some of them offer this type of information free of charge, but mostly we have to pay for it. These producers bring unlimited information possibilities fromany kind of business. Moreover, efficient work with the newest world information means a step ahead competitors and obtaining competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy rozvoje průmyslu, Brno

  • ISBN

    80-89100-20-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    70-80

  • Název nakladatele

    VUT Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku