CRM a nový marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502260" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502260 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CRM a nový marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody
Název v anglickém jazyce
CRM a new marketing
Popis výsledku anglicky
If you want to be satisfied in today´s turbulent world, we need to follow new trends of management, marketing which are done by trends of globalisation, development or information technology, internet, political and war´s problems of world etc. I socusedon new marketing in my task, which tries to show us new ways, possibility with veacking competition advantages and on one it´s part, which is named CRM. It is problem which will show the future of business not just ince, because relationship with customers has big importance and our companys should realise this situation if they want to be cousidered like competition and use the benefits from competition advantages.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2004
ISBN
80-7302-088-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
nakladatelství KONVOJ
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
26. 11. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—