Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM a nový marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502260" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CRM a nový marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy v managementu, marketingu, které jsou dány globalizačními trendy, rozvojem informačních technologií, internetu, politickými a válečnými problémy světa, atd. V článku jsem se zaměřil na nový marketing, který se nám pokouší ukazovat nové cesty, přístupy, možnosti při dosahování konkurenčních výhod a na jednu jeho část, která nese název CRM. Je to problematika, která bude určovat budoucnost podnikání nejen v ČR, neboť vztah se zákazníky nabývá čím dál více na významu a naše firmy by si tuto skutečnost měly uvědomit, pokud chtějí být považované za konkurenceschopné a uplatňovat přínosy ze získané konkurenční výhody

  • Název v anglickém jazyce

    CRM a new marketing

  • Popis výsledku anglicky

    If you want to be satisfied in today´s turbulent world, we need to follow new trends of management, marketing which are done by trends of globalisation, development or information technology, internet, political and war´s problems of world etc. I socusedon new marketing in my task, which tries to show us new ways, possibility with veacking competition advantages and on one it´s part, which is named CRM. It is problem which will show the future of business not just ince, because relationship with customers has big importance and our companys should realise this situation if they want to be cousidered like competition and use the benefits from competition advantages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2004

  • ISBN

    80-7302-088-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    nakladatelství KONVOJ

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku