Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of Key Performance Indicators in Marketing on the Financial Situation of Wine Producers Using ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F21%3A89767" target="_blank" >RIV/60460709:41110/21:89767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://online.agris.cz/archive/2021/03/05" target="_blank" >https://online.agris.cz/archive/2021/03/05</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/aol.2021.130305" target="_blank" >10.7160/aol.2021.130305</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of Key Performance Indicators in Marketing on the Financial Situation of Wine Producers Using ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing is one of the key elements of the success of all companies, including the wine sector. Given the importance of wine producers for agriculture, it is important to define and monitor key performance indicators in marketing KPIs for a successful stay in the market and a competitive position at home and abroad. Today, the increase in competitive advantage includes mainly marketing, innovation and information and communication technologies. New digital tools and innovations have changed the way we approached data and decisions. A modernly adapted and effective strategic marketing strategy represents for wine companies an understanding mainly of their possibilities as well as the possibilities to influence the customer. This article evaluates the key performance indicators in marketing KPI and its relationship and impact on the financial situation of wine producers in Slovakia. The research sample includes 80 respondents. We obtained the primary data through a questionnaire, which was fi

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Key Performance Indicators in Marketing on the Financial Situation of Wine Producers Using ICT

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing is one of the key elements of the success of all companies, including the wine sector. Given the importance of wine producers for agriculture, it is important to define and monitor key performance indicators in marketing KPIs for a successful stay in the market and a competitive position at home and abroad. Today, the increase in competitive advantage includes mainly marketing, innovation and information and communication technologies. New digital tools and innovations have changed the way we approached data and decisions. A modernly adapted and effective strategic marketing strategy represents for wine companies an understanding mainly of their possibilities as well as the possibilities to influence the customer. This article evaluates the key performance indicators in marketing KPI and its relationship and impact on the financial situation of wine producers in Slovakia. The research sample includes 80 respondents. We obtained the primary data through a questionnaire, which was fi

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics

  • ISSN

    1804-1930

  • e-ISSN

    1804-1930

  • Svazek periodika

    XIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    49-58

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85116807385