Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-marketing ? nový marketingový trend a jeho e-learningová forma

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507742" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-marketing - new marketing trend and its e-learning form

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-marketing represents the usage of information technology in the process of creating, communicating, and bringing value to customers, and for managing customer relationship in ways that benefit the organization and its stakeholders. E-marketing can be considered to be equivalent to Internet marketing. Everything could be E- today. E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop ? It?s very important for the companies and for the universities to follow this E- trend. Information is the most valuable asset. Some authors call this situation an information war. The universities have to adapt their system of education to today?s requirements. This paper presents the latest news about e-marketing and about the new project at Faculty of Management and Economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age. It will be described the project EVENE - Erasmus Virtual Econ

  • Název v anglickém jazyce

    E-marketing - new marketing trend and its e-learning form

  • Popis výsledku anglicky

    E-marketing represents the usage of information technology in the process of creating, communicating, and bringing value to customers, and for managing customer relationship in ways that benefit the organization and its stakeholders. E-marketing can be considered to be equivalent to Internet marketing. Everything could be E- today. E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop ? It?s very important for the companies and for the universities to follow this E- trend. Information is the most valuable asset. Some authors call this situation an information war. The universities have to adapt their system of education to today?s requirements. This paper presents the latest news about e-marketing and about the new project at Faculty of Management and Economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age. It will be described the project EVENE - Erasmus Virtual Econ

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED 2008: International Technology, Education and Development Conference

  • ISBN

    978-84-612-0190-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IATED - International Association for Technology, Education

  • Místo vydání

    Valencie

  • Místo konání akce

    Valencie, Španělsko

  • Datum konání akce

    3. 3. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku