E-marketing ? nový marketingový trend a jeho e-learningová forma
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507742" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507742 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-marketing - new marketing trend and its e-learning form
Popis výsledku v původním jazyce
E-marketing represents the usage of information technology in the process of creating, communicating, and bringing value to customers, and for managing customer relationship in ways that benefit the organization and its stakeholders. E-marketing can be considered to be equivalent to Internet marketing. Everything could be E- today. E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop ? It?s very important for the companies and for the universities to follow this E- trend. Information is the most valuable asset. Some authors call this situation an information war. The universities have to adapt their system of education to today?s requirements. This paper presents the latest news about e-marketing and about the new project at Faculty of Management and Economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age. It will be described the project EVENE - Erasmus Virtual Econ
Název v anglickém jazyce
E-marketing - new marketing trend and its e-learning form
Popis výsledku anglicky
E-marketing represents the usage of information technology in the process of creating, communicating, and bringing value to customers, and for managing customer relationship in ways that benefit the organization and its stakeholders. E-marketing can be considered to be equivalent to Internet marketing. Everything could be E- today. E-learning, e-marketing, e-mail, e-business, e-loans, e-ticket, e-life, e-government, e-shop ? It?s very important for the companies and for the universities to follow this E- trend. Information is the most valuable asset. Some authors call this situation an information war. The universities have to adapt their system of education to today?s requirements. This paper presents the latest news about e-marketing and about the new project at Faculty of Management and Economics: E-Marketing - new subject at Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics in context of information age. It will be described the project EVENE - Erasmus Virtual Econ
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INTED 2008: International Technology, Education and Development Conference
ISBN
978-84-612-0190-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
IATED - International Association for Technology, Education
Místo vydání
Valencie
Místo konání akce
Valencie, Španělsko
Datum konání akce
3. 3. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—