Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

e-Learning Implementation at University

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001693" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    e-Learning Implementation at University

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Today#s economic and social changes force universities to try to find new learning approaches. The student-centred learning approach emphasises independence and the responsibility of the student in his/her own learning. e-Learning seems to be an appropriate tool in this respect. However, making e-Learning work is not an easy task. It has to be carefully implemented into the organisation. The authors of this paper will elaborate on the process of the introduction of e-Learning into the university. This article is based on the experience with e-Learning and the implementation of the WebCT learning environment at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    e-Learning Implementation at University

  • Popis výsledku anglicky

    Today#s economic and social changes force universities to try to find new learning approaches. The student-centred learning approach emphasises independence and the responsibility of the student in his/her own learning. e-Learning seems to be an appropriate tool in this respect. However, making e-Learning work is not an easy task. It has to be carefully implemented into the organisation. The authors of this paper will elaborate on the process of the introduction of e-Learning into the university. This article is based on the experience with e-Learning and the implementation of the WebCT learning environment at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3rd European Conference on e-Learning

  • ISBN

    0-9547096-7-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    25-34

  • Název nakladatele

    Academic Conferences Limited

  • Místo vydání

    Reading

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku