Marketing pro začátečníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160629" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00160629 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing pro začátečníky
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.
Název v anglickém jazyce
Marketing for beginners
Popis výsledku anglicky
The book is devoted to the basic instruments of the contemporary marketing as for example marketing management, marketing strategies, marketing plan, marketing environment and portfolio analysis, marketing information system, consumer behaviour, market segmentation, marketing mix, international and service marketing. New, the second edtion contains some new parts, especially completely new chapter about marketing in local development. Many examples are results of own empirical research elaborated withinthe framework of the Research Project of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno No. MSM 6215648904 called Czech national economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-251-3234-0
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Computer Press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—