Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing pro začátečníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160629" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00160629 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing pro začátečníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing for beginners

  • Popis výsledku anglicky

    The book is devoted to the basic instruments of the contemporary marketing as for example marketing management, marketing strategies, marketing plan, marketing environment and portfolio analysis, marketing information system, consumer behaviour, market segmentation, marketing mix, international and service marketing. New, the second edtion contains some new parts, especially completely new chapter about marketing in local development. Many examples are results of own empirical research elaborated withinthe framework of the Research Project of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno No. MSM 6215648904 called Czech national economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-251-3234-0

  • Počet stran knihy

    192

  • Název nakladatele

    Computer Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy