Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00174085" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00174085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    The book consists of six parts. The first one is about term and problems of communication in general. The second part concerns corporate communication, corporate identity, corporate culture amd corporate image. The third one is about the role of marketing research. The fourth part is devoted other marketing tools, esp. marketing mix, which are called marketing communication in broad sense. In the fifth part are perused different marketing communication tools and strategies. The last part is about the using marketing communication in public administratiohn. There are published many results from the research project of the Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904 called Czech economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market, esp. about contemporary consumer behaviour in the Czech Republic. Special part of the book is also DVD with practical examples.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-251-3432-0

  • Počet stran knihy

    488

  • Název nakladatele

    Computer Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy