Marketingová komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00174085" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00174085 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je tvořena šesti částmi. První se obecně týká pojmu a problematiky komunikace. Druhá část je o podnikové komunikaci, o identitě, kultuře a image organizace. Třetí je o úloze marketingového výzkumu. Čtvrtá část se věnuje dalším marketingovým nástrojům, zejména marketingovému mixu, tvořícímu marketingovou komunikaci v širokém smyslu slova. V paté části se probírají jednotlivé nástroje a strategie marketingové komunikace. Poslední část se věnuje využití marketingové komunikace ve veřejné správě. Jsouzde publikovány mnohé z výsledků z výzkumného záměru MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu na roky 2005--2011, zejména o současném chování zákazníků v ČR. Součástí knihy je také DVD s praktickými příklady.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication
Popis výsledku anglicky
The book consists of six parts. The first one is about term and problems of communication in general. The second part concerns corporate communication, corporate identity, corporate culture amd corporate image. The third one is about the role of marketing research. The fourth part is devoted other marketing tools, esp. marketing mix, which are called marketing communication in broad sense. In the fifth part are perused different marketing communication tools and strategies. The last part is about the using marketing communication in public administratiohn. There are published many results from the research project of the Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904 called Czech economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market, esp. about contemporary consumer behaviour in the Czech Republic. Special part of the book is also DVD with practical examples.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-251-3432-0
Počet stran knihy
488
Název nakladatele
Computer Press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—