Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dva marketingové výzkumy pro projekt Partnerství pro místní rozvoj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160628" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00160628 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dva marketingové výzkumy pro projekt Partnerství pro místní rozvoj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt Partnerství pro místní rozvoj chce při rozhodování o místním rozvoji využít marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou schopny poskytnout názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Příspěvek prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Znojma. První se zaměřil na návštěvníky v letní turistické sezóně 2009 a druhý na životní podmínky obyvatel města. Realizoval se v březnu 2010. Výsledky obou šetření jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Two marketing researches for the project Partnership for local development

  • Popis výsledku anglicky

    The project Partnership for local development wants to use for the decision making some tools of place marketing. First of all marketing research results would be able to express public opinions about local development more objective, detached. The paperpresents the main results from two own marketing research conducted in Znojmo in summer 2009 and March 2010. The first empirical survey was devoted to summer season (June, July, August and September) visitors in Znojmo. The second one evaluates life conditions in Znojmo. Both surveys were elaborated within the framework of the Research Project of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno No. MSM 6215648904 called Czech national economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    REGION V ROZVOJI SPOLECNOSTI 2010

  • ISBN

    978-80-7375-435-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brne

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Mendelova univerzita v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku