Dva marketingové výzkumy pro projekt Partnerství pro místní rozvoj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160628" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00160628 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dva marketingové výzkumy pro projekt Partnerství pro místní rozvoj
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt Partnerství pro místní rozvoj chce při rozhodování o místním rozvoji využít marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou schopny poskytnout názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Příspěvek prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Znojma. První se zaměřil na návštěvníky v letní turistické sezóně 2009 a druhý na životní podmínky obyvatel města. Realizoval se v březnu 2010. Výsledky obou šetření jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.
Název v anglickém jazyce
Two marketing researches for the project Partnership for local development
Popis výsledku anglicky
The project Partnership for local development wants to use for the decision making some tools of place marketing. First of all marketing research results would be able to express public opinions about local development more objective, detached. The paperpresents the main results from two own marketing research conducted in Znojmo in summer 2009 and March 2010. The first empirical survey was devoted to summer season (June, July, August and September) visitors in Znojmo. The second one evaluates life conditions in Znojmo. Both surveys were elaborated within the framework of the Research Project of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno No. MSM 6215648904 called Czech national economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
REGION V ROZVOJI SPOLECNOSTI 2010
ISBN
978-80-7375-435-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brne
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Mendelova univerzita v Brně
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—