Marketing v místním rozvoji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00166042" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00166042 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v místním rozvoji
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci projekt Partnerství pro místní rozvoj jsou při rozhodování o místním rozvoji využity marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou poskytují názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Kapitola prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Brna a Znojma v konci roku 2009 a na začazku 2010.
Název v anglickém jazyce
Marketing in local development
Popis výsledku anglicky
The project Partnership for local development wants to use for the decision making some tools of place marketing. First of all marketing research results would be able to express public opinions about local development more objective, detached. The chapter presents the main results from two own marketing research conducted in Brno and Znojmo at the end of 2009 and beginnig 2010.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing pro začátečníky
ISBN
978-80-251-3234-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Computer Press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—