Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v místním rozvoji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00166042" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00166042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v místním rozvoji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci projekt Partnerství pro místní rozvoj jsou při rozhodování o místním rozvoji využity marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou poskytují názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Kapitola prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Brna a Znojma v konci roku 2009 a na začazku 2010.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in local development

  • Popis výsledku anglicky

    The project Partnership for local development wants to use for the decision making some tools of place marketing. First of all marketing research results would be able to express public opinions about local development more objective, detached. The chapter presents the main results from two own marketing research conducted in Brno and Znojmo at the end of 2009 and beginnig 2010.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing pro začátečníky

  • ISBN

    978-80-251-3234-0

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    192

  • Název nakladatele

    Computer Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly