Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam marketingu pro místní rozvoj (Případová studie Znojmo, Česká republika)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F14%3A00229607" target="_blank" >RIV/62156489:43310/14:00229607 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icabr.com/respo/RESPO_2014.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/RESPO_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam marketingu pro místní rozvoj (Případová studie Znojmo, Česká republika)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek, který opouští tradiční přístupy marketingových výzkumů, které byly a jsou zaměřeny na zkoumání úspěchu podnikatelských subjektů, se věnuje širší výzkumné perspektivě lokálního a regionálního rozvoje řešené v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj. Z charakteristiky teoretických východisek vychází druhá část příspěvku, která představuje vybrané výsledky a doporučení formulované na základě výzkumů realizovaných ve Znojmě v březnu 2011.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of marketing for local development (Case study: Znojmo, Czech Republic)

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is devoted contemporary marketing shift from previous concentration on enterprise success to broad local and regional development as it is presented in the project Partnership for local development. After theoretical starting points of our research are describes, the selected practical results and marketing recommendations from the latest marketing research conducted in Znojmo in March 2011 are discussed in the second part of this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2014

  • ISBN

    978-80-7509-139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    206-214

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku