Městský marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F02%3A00000079" target="_blank" >RIV/61988987:17310/02:00000079 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městský marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá městským marketingem jako konceptem rozvoje měst - analyzuje institucionalizaci konceptu, různé varianty chápání marketingu měst, aktéry, proces a opatření.
Název v anglickém jazyce
City marketing
Popis výsledku anglicky
The contribution analyses the concept of city marketing as a concept of local development.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Veřejná správa
ISSN
0027-8009
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
?ervenec
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—