Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The project partnership for Local Development and Masaryk University – city Brno Example

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F20%3AN0000024" target="_blank" >RIV/26033909:_____/20:N0000024 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/26033909:_____/20:N0000001 RIV/25739018:_____/20:N0000014

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The project partnership for Local Development and Masaryk University – city Brno Example

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter is devoted an example of project Partnership for local development in the Czech Republic. Second largest city Brno uses very successful marketing activities. Very important role plays there Masaryk University. The idea of local development issues from experiences and results obtained in previous international project Communicating Town in the second half of the 90’s. Some practical results and marketing methodology recommendations from the marketing research conducted in Brno are mentioned in the second part.

  • Název v anglickém jazyce

    The project partnership for Local Development and Masaryk University – city Brno Example

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is devoted an example of project Partnership for local development in the Czech Republic. Second largest city Brno uses very successful marketing activities. Very important role plays there Masaryk University. The idea of local development issues from experiences and results obtained in previous international project Communicating Town in the second half of the 90’s. Some practical results and marketing methodology recommendations from the marketing research conducted in Brno are mentioned in the second part.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Społeczne uwarunkowania bezpieczeństwa – perspektywa interdyscyplinarna

  • ISBN

    978-83-62491-59-9

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    53-63

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Społeczne uwarunkowania bezpieczeństwa – perspektywa interdyscyplinarna

  • Místo vydání

    Radom

  • Kód UT WoS kapitoly