Brno, Starobrno and massmedia in the project partnership for local development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907100" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Brno, Starobrno and massmedia in the project partnership for local development
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is devoted to the role of massmedia in the contemporary marketing project Partnership for local development as well as in the previous one Communicating Town. Some practical results and marketing methodology recommendation from latest marketingresearch conducted in Brno in March 2013 are mentioned in the second part.
Název v anglickém jazyce
Brno, Starobrno and massmedia in the project partnership for local development
Popis výsledku anglicky
The paper is devoted to the role of massmedia in the contemporary marketing project Partnership for local development as well as in the previous one Communicating Town. Some practical results and marketing methodology recommendation from latest marketingresearch conducted in Brno in March 2013 are mentioned in the second part.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current Issues of Science and Research in the Global World: Proceedings
ISBN
978-1-138-02739-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
145-151
Název nakladatele
CRC Press/Balkema
Místo vydání
Leiden
Místo konání akce
Vienna
Datum konání akce
27. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—