Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové marketingové trendy - směrem k mikromarketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503071" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Marketing Trends # Towards to Micromarketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    What is meant by new marketing? It represents new marketing trends such as internet marketing, e-mail marketing, database marketing, multilevel marketing, green marketing etc. Today we can claim that majority of markets are open to foreign competitors. The markets and the environment are more dynamic than sooner. The firms have to adapt their marketing strategy to these trends. They are forced to realize one of these two marketing strategies: conservative (traditional) marketing # the main goal of thisstrategy is to persuade customers that the consumer value is still sufficiently high - or innovative marketing whose aim is to increase consumers# value. This paper is about one of the new marketing trends - micromarketing.

  • Název v anglickém jazyce

    New Marketing Trends # Towards to Micromarketing

  • Popis výsledku anglicky

    What is meant by new marketing? It represents new marketing trends such as internet marketing, e-mail marketing, database marketing, multilevel marketing, green marketing etc. Today we can claim that majority of markets are open to foreign competitors. The markets and the environment are more dynamic than sooner. The firms have to adapt their marketing strategy to these trends. They are forced to realize one of these two marketing strategies: conservative (traditional) marketing # the main goal of thisstrategy is to persuade customers that the consumer value is still sufficiently high - or innovative marketing whose aim is to increase consumers# value. This paper is about one of the new marketing trends - micromarketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECOMA 2005 # Economomy and management of enterprises in transition economies in the global market environment

  • ISBN

    80-7194-806-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    361-364

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku