Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503074" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503074 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní ekonomické realitě jsou stávající organizace nuceny realizovat jednu ze dvou marketingových strategií. Jednu možnost představuje udržovací (nebo ho také můžeme nazvat konzervativní případně tradiční) marketing, jehož cílem je přesvědčit zákazníka, že dodávaná spotřebitelská hodnota výrobků je stále dostatečně vysoká. Druhou možností je transformační nebo-li inovační marketing, který má za úkol vyhledávat možnosti, jak zákazníkovi dodávat stále větší spotřebitelskou hodnotu. Tento příspěvek je krátkým shrnutím tezí mé disertační práce, jejich cílů, hypotéz a nastíněním budoucího řešení.

  • Název v anglickém jazyce

    New marketing and its influence on competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The firms are forced to realize one of these two marketing strategies: conservative (traditional) marketing # the main goal of this strategy is to persuade customers that the consumer value is still sufficiently high - or innovative marketing whose aim is to increase consumers# value. The goal of my work is to understand and evaluate the situation of present marketing from the theoretical point of view and to prove its positive influence on the competitiveness. This paper is a short summary of my dissertation, its goals, hypotheses, and intended progress.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III

  • ISBN

    80-7220-246-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    104-107

  • Název nakladatele

    VOTOBIA Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku