Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Principles of Marketing Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00149857" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00149857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Základy marketingovej komunikácie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se věnuje základním problémům současné marketingové komunikace.První kapitola pojednává nejprve o komunikaci obecně a potom speciálně o mraketingové komunikaci. Další dvě kapitoly jsou věnovány reklamě. První obecně a navazující potom speciálně venkovní reklamě. Zvláštní pozornost je věnována úloze sdělovacích prostředků a mediaplánu. Další kapitoly se týkají podpory prodeje(včetně veletrhů a výstav), public relations, osobního prodeje, direct marketingu a jeho podobám jako telemarketingu, directmailu, teleshoppingu atd. Speciální kapitoly jsou věnovány event marketingu a internetu. Hlavním rysem současná marketingové komunikace je integrovat všechny použité nástroje ke společnému cíli. Začátek marketingové komunikace patří podnikové komunikaci.To znamená věnovat pozornost nejprve podnikové identitě, podnikové kultuře a podnikovému image.Integrovaná marketingová komunikace (IMC) by měla využívat rovněž audit marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The book is devoted to the basic problems of contemporary marketing communication. The first chapter is about communicatiobn in general and then about marketing communication. Next two chapters are about advertisement. First in general and later about outdoor advertisement. Special attention is devoted to the role of massmedia and mediaplan. Other chapters concern to the sales promotion (including trade feairs and exhibitions), public relations, personal sale, direct marketing and its tools like telemarketing, direct mail, teleshopping etc. Special chapters concern the problems of event marketing and using of internet. The main feature of contemporary marketing comuunication is to integrate all used tools to the common goal. The beginning of the marketing communication is the corporate communication. It means to pay attention to the questions of corporate identity, corporate culture and corporate image. The integrated marketing communication (IMC) is using also marketing communication

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-89447-11-4

  • Počet stran knihy

    232

  • Název nakladatele

    Eurokódex

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS knihy