Principles of Marketing Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00149857" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00149857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Základy marketingovej komunikácie
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se věnuje základním problémům současné marketingové komunikace.První kapitola pojednává nejprve o komunikaci obecně a potom speciálně o mraketingové komunikaci. Další dvě kapitoly jsou věnovány reklamě. První obecně a navazující potom speciálně venkovní reklamě. Zvláštní pozornost je věnována úloze sdělovacích prostředků a mediaplánu. Další kapitoly se týkají podpory prodeje(včetně veletrhů a výstav), public relations, osobního prodeje, direct marketingu a jeho podobám jako telemarketingu, directmailu, teleshoppingu atd. Speciální kapitoly jsou věnovány event marketingu a internetu. Hlavním rysem současná marketingové komunikace je integrovat všechny použité nástroje ke společnému cíli. Začátek marketingové komunikace patří podnikové komunikaci.To znamená věnovat pozornost nejprve podnikové identitě, podnikové kultuře a podnikovému image.Integrovaná marketingová komunikace (IMC) by měla využívat rovněž audit marketingové komunikace.
Název v anglickém jazyce
Principles of Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
The book is devoted to the basic problems of contemporary marketing communication. The first chapter is about communicatiobn in general and then about marketing communication. Next two chapters are about advertisement. First in general and later about outdoor advertisement. Special attention is devoted to the role of massmedia and mediaplan. Other chapters concern to the sales promotion (including trade feairs and exhibitions), public relations, personal sale, direct marketing and its tools like telemarketing, direct mail, teleshopping etc. Special chapters concern the problems of event marketing and using of internet. The main feature of contemporary marketing comuunication is to integrate all used tools to the common goal. The beginning of the marketing communication is the corporate communication. It means to pay attention to the questions of corporate identity, corporate culture and corporate image. The integrated marketing communication (IMC) is using also marketing communication
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-89447-11-4
Počet stran knihy
232
Název nakladatele
Eurokódex
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—