Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873620" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.

  • Název v anglickém jazyce

    Organization of Sales and Promotion in the Bata Company in the Interwar Period

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is dealing with the issue of Baťa's marketing communication from its establishment until the beginning of World War II. The chapter analyzes promotional tools in the field of personal selling, sales promotion and advertising. It shows theirconsistency and assumptions of integrated efect. Tools of marketing comunication were not divided as we known today (advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing). Bata Shoe Company all of these tools used in a givenperiod and named them all "advertising". Individual sections of this chapter are concerned with procedures and rules, which Baťa company widely used not only in advertising department, but also in business department. The chapter was drawn based on thestudy of historical materials from Zlin State Archives. It has been also drawn from the historical press and contemporary literature.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-68-2

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    51-68

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly