Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873620" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873620 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Organizace prodeje a propagace ve firmě Baťa v meziválečném období
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se zabývá problematikou marketingové komunikace ve firmě Baťa od jejího vzniku do začátku druhé světové války. Analyzuje propagační prostředky v oblasti osobního prodeje, podpory prodeje a reklamy a ukazuje jejich provázanost a předpokladyjednotného působení. V období které kapitola popisuje, nebyly prvky marketingové komunikace děleny na jednotlivé nástroje, jak jsou známy nyní (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, direct marketing). Firma Baťa v daném období nicméně všechny tyto nástroje využívala a používala pro ně hromadné označení "reklama". Jednotlivé části této kapitoly se věnují převážně postupům a pravidlům, která firma Baťa hojně využívala nejen v reklamním, ale i obchodním oddělení. Kapitola byla zpracována na základě studia historických materiálů ze Státního okresního archivu ve Zlíně. Bylo také čerpáno z dobového tisku a současné literatury.
Název v anglickém jazyce
Organization of Sales and Promotion in the Bata Company in the Interwar Period
Popis výsledku anglicky
This chapter is dealing with the issue of Baťa's marketing communication from its establishment until the beginning of World War II. The chapter analyzes promotional tools in the field of personal selling, sales promotion and advertising. It shows theirconsistency and assumptions of integrated efect. Tools of marketing comunication were not divided as we known today (advertising, personal selling, sales promotion, public relations, direct marketing). Bata Shoe Company all of these tools used in a givenperiod and named them all "advertising". Individual sections of this chapter are concerned with procedures and rules, which Baťa company widely used not only in advertising department, but also in business department. The chapter was drawn based on thestudy of historical materials from Zlin State Archives. It has been also drawn from the historical press and contemporary literature.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-68-2
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
51-68
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—