Basic questions about typology of marketing communications activities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873642" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Základné otázky typológie aktivít marketingovej komunikácie
Popis výsledku v původním jazyce
Typológia členenia nástrojov marketingovej komunikácie v súčasnosti v odbornej literatúre prakticky neexistuje. Existujúce členenie na nadlinkové a podlinkové aktivity je nedostatočné a promotion mix so svojimi piatimi zložkami (reklama, podpora predaja,osobný predaj, public relations, direct marketing) je neúplný. Cieľom štúdie je vytvoriť ucelenejší model aktivít marketingovej komunikácie, ktorý okrem promotion mixu obsahuje ďalšie dôležité aktivity (napr., výstavy a veľtrhy, sponzoring...), ale aj nové aktivity (napr. guerilla marketing, product placement...).
Název v anglickém jazyce
Basic questions about typology of marketing communications activities
Popis výsledku anglicky
Typology of division of marketing communication tools in the literature currently practically doesn't exist. The existing division into above the line and below the line activities is insufficient and promotion mix with its five components (advertising,sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing) is incomplete. The study aims to establish a more coherent model of marketing communications activities, which in addition to promotion mix contains other important activities (e.g. exhibitions and fairs, sponsorship...), but also new activities (e.g. guerilla marketing, product placement ...).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-68-2
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
84-103
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—