Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Basic questions about typology of marketing communications activities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873642" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Základné otázky typológie aktivít marketingovej komunikácie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Typológia členenia nástrojov marketingovej komunikácie v súčasnosti v odbornej literatúre prakticky neexistuje. Existujúce členenie na nadlinkové a podlinkové aktivity je nedostatočné a promotion mix so svojimi piatimi zložkami (reklama, podpora predaja,osobný predaj, public relations, direct marketing) je neúplný. Cieľom štúdie je vytvoriť ucelenejší model aktivít marketingovej komunikácie, ktorý okrem promotion mixu obsahuje ďalšie dôležité aktivity (napr., výstavy a veľtrhy, sponzoring...), ale aj nové aktivity (napr. guerilla marketing, product placement...).

  • Název v anglickém jazyce

    Basic questions about typology of marketing communications activities

  • Popis výsledku anglicky

    Typology of division of marketing communication tools in the literature currently practically doesn't exist. The existing division into above the line and below the line activities is insufficient and promotion mix with its five components (advertising,sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing) is incomplete. The study aims to establish a more coherent model of marketing communications activities, which in addition to promotion mix contains other important activities (e.g. exhibitions and fairs, sponsorship...), but also new activities (e.g. guerilla marketing, product placement ...).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-68-2

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    84-103

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly