Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162090" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.
Název v anglickém jazyce
Loyalty programs as a part of marketing strategy
Popis výsledku anglicky
This paper shows customer loyalty programs as part of the marketing strategy of companies, both in terms of marketing communications, customer programs, which play a role in the communications mix of concrete companies and are used for sales promotion and other promotional activities, as well as from the perspective of internal marketing of the company that used the loyalty programs to obtain consumer data used as the source data when deciding on segmentation, targeting and overall marketing strategy. Paper proposes a methodology for validating these assumptions in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PEFnet 2010: Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia
ISBN
978-80-7375-450-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PEF MENDELU v Brně
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—