Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Věrnostní programy jako součást marketingové strategie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00162090" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00162090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Věrnostní programy jako součást marketingové strategie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Loyalty programs as a part of marketing strategy

  • Popis výsledku anglicky

    This paper shows customer loyalty programs as part of the marketing strategy of companies, both in terms of marketing communications, customer programs, which play a role in the communications mix of concrete companies and are used for sales promotion and other promotional activities, as well as from the perspective of internal marketing of the company that used the loyalty programs to obtain consumer data used as the source data when deciding on segmentation, targeting and overall marketing strategy. Paper proposes a methodology for validating these assumptions in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PEFnet 2010: Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-7375-450-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PEF MENDELU v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku