Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00169272" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00169272 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je charakterizovat aktuální stav využívání zákaznických věrnostních programů v České republice. A to jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické karty hrají specifickou roli v komunikačním mixu konkrétních vybraných společností.Dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, a to jako neocenitelného zdroje dat o zákaznících, jež jsou dále využívána při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Zákaznické věrnostní programy v Českérepublice jsou také zkoumány z pohledu spotřebitele. Příspěvek s pomocí kvalitativního průzkumu určujefaktory, které ovlivňují rozhodování firem o využití zákaznických věrnostních programů a zapojení spotřebitelů do těchto programů. Součástí příspěvku jsou také výsledky deskresearchna téma poskytovaných osobních údajů spotřebiteli pro zapojení do zákaznických věrnostních programů.
Název v anglickém jazyce
Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.
Popis výsledku anglicky
This paper aims to characterize the current status of using customer loyalty programs in the Czech Republic. Customer loyalty programs are evaluated as a part of marketing communication, where especially customer cards have a specifi c role in communication mix of selected companies. Furthermore, customer loyalty programs are evaluated from the perspective of internal marketing system company, as an invaluable source of data about customers. Obtained data are used for decisions on segmentation, targeting and overall marketing strategy. Customer loyalty programs in the Czech Republic are also examined from the perspective of consumers -- factors that infl uence consumer involvement in these programs are evaluated. The paper also shows the results of desk research about personal information provided by consumers to engage in customer loyalty programs.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LIX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—