Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00169272" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00169272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je charakterizovat aktuální stav využívání zákaznických věrnostních programů v České republice. A to jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické karty hrají specifickou roli v komunikačním mixu konkrétních vybraných společností.Dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, a to jako neocenitelného zdroje dat o zákaznících, jež jsou dále využívána při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Zákaznické věrnostní programy v Českérepublice jsou také zkoumány z pohledu spotřebitele. Příspěvek s pomocí kvalitativního průzkumu určujefaktory, které ovlivňují rozhodování firem o využití zákaznických věrnostních programů a zapojení spotřebitelů do těchto programů. Součástí příspěvku jsou také výsledky deskresearchna téma poskytovaných osobních údajů spotřebiteli pro zapojení do zákaznických věrnostních programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Loyalty programs as a part of company's marketing strategy.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to characterize the current status of using customer loyalty programs in the Czech Republic. Customer loyalty programs are evaluated as a part of marketing communication, where especially customer cards have a specifi c role in communication mix of selected companies. Furthermore, customer loyalty programs are evaluated from the perspective of internal marketing system company, as an invaluable source of data about customers. Obtained data are used for decisions on segmentation, targeting and overall marketing strategy. Customer loyalty programs in the Czech Republic are also examined from the perspective of consumers -- factors that infl uence consumer involvement in these programs are evaluated. The paper also shows the results of desk research about personal information provided by consumers to engage in customer loyalty programs.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LIX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus