Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F20%3A43902299" target="_blank" >RIV/60076658:12510/20:43902299 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci jako podporu prodeje, komunikace v místě prodejně, přímý marketing a v poslední části družstevnictví. Praktická část je druhá část diplomové práce. V této části je dotazníkové šetření. Data byla sbírána dotazníkem, kterého se účastnilo 251 respondentů. Respondenti byli rozděleni podle věku, pohlaví, vzdělání, počtu lidí v domácnosti a socio-ekonomické situace. Výsledky dotazníkového šetření ukazují například to, největší část zákazníků nakupuje potraviny v prodejnách třikrát týdně. A nejvíce zákazníků jsou součástí věrnostních programů a používají věrnostní kartu s jejími benefity. Pokud zákazníci nepoužívají věrnostní kartu, tak z důvodu toho, že benefity pro ně nejsou zajímavé. Návrhy doporučení jsou napsány v poslední části diplomové práce. Jedním z návrhů je vytvoření mobilní aplikace pro zákazníky Jednoty Kaplice.

  • Název v anglickém jazyce

    Elements of communication for increasing customers' loyalty

  • Popis výsledku anglicky

    The diploma thesis deals with elements of communication in order to increase customer loyalty. The aim of the thesis is to suggest changes in communication with customers and the use of elements of communication to increase customer loyalty to a selected store. The selected store is Jednota Kaplice cooperative. The diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the terms such as loyal customer, marketing communication as sales promotion, communication at points of sale, direct marketing, and, in the last section, cooperatives. The second part of the diploma thesis is practical and includes a questionnaire survey. Data was collected through a questionnaire with 251 respondents. The respondents were disaggregated by age, gender, education, number of people in the household, and social-economic situation. The results of the survey showed, for example, that most of the customers buy groceries in stores three times a week. Most of the customers also participate in loyalty programs and use loyalty cards with benefits. If customers don’t use a loyalty card, it is because the benefits are not interesting for them. The last part of the diploma thesis proposes recommendations for improvement. One of the proposals is to develop a mobile application for customers of Jednota Kaplice cooperative.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cirkulární ekonomika a další vybrané aktuální aspekty ekonomie: Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7394-802-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    55-60

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    7. 5. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku