Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F21%3A00002133" target="_blank" >RIV/75081431:_____/21:00002133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418887&h=fPldy5Xyuu%2fEOLbNe4%2fkTj2v1xHyrJ2m9te3o%2bSZ285GOK5PVFlPEyrP7eyfkYeNQrVS3ApokwTcorjC7uvs%2fQ%3d%3d&crl=f&resultNs=AdminWebAuth&resul" target="_blank" >https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418887&h=fPldy5Xyuu%2fEOLbNe4%2fkTj2v1xHyrJ2m9te3o%2bSZ285GOK5PVFlPEyrP7eyfkYeNQrVS3ApokwTcorjC7uvs%2fQ%3d%3d&crl=f&resultNs=AdminWebAuth&resul</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.

  • Název v anglickém jazyce

    Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?

  • Popis výsledku anglicky

    Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    392-396

  • Kód UT WoS článku

    000674964900064

  • EID výsledku v databázi Scopus