Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F21%3A00002133" target="_blank" >RIV/75081431:_____/21:00002133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418887&h=fPldy5Xyuu%2fEOLbNe4%2fkTj2v1xHyrJ2m9te3o%2bSZ285GOK5PVFlPEyrP7eyfkYeNQrVS3ApokwTcorjC7uvs%2fQ%3d%3d&crl=f&resultNs=AdminWebAuth&resul" target="_blank" >https://web.b.ebscohost.com/abstract?direct=true&profile=ehost&scope=site&authtype=crawler&jrnl=18047890&AN=151418887&h=fPldy5Xyuu%2fEOLbNe4%2fkTj2v1xHyrJ2m9te3o%2bSZ285GOK5PVFlPEyrP7eyfkYeNQrVS3ApokwTcorjC7uvs%2fQ%3d%3d&crl=f&resultNs=AdminWebAuth&resul</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
Popis výsledku v původním jazyce
Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.
Název v anglickém jazyce
Does the implementation of loyalty programmes lead to gaining a loyal customer?
Popis výsledku anglicky
Authors aim is to evaluate the benefits of loyalty cards for sales support at three selected companies in the Czech market, especially Kaufland, Globus and Tesco, and to determine whether the implementation of the loyalty programme leads to gaining a loyal customer.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research
ISSN
1804-7890
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
392-396
Kód UT WoS článku
000674964900064
EID výsledku v databázi Scopus
—