Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivation and consumer behaviour in the context of loyalty programs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00183332" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00183332 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201260020211" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/actaun201260020211</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201260020211" target="_blank" >10.11118/actaun201260020211</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Motivation and consumer behaviour in the context of loyalty programs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the partial results of the marketing research on loyalty programs. The aim was to identify the reasons that lead consumers to participate in loyalty programs and the benefits that are the main motivators for participation in the loyalty program. Respondents had the opportunity to create a loyalty program as they wish. The aim of this paper was also to prove the popularity of loyalty programs based on the principles of the deferred compensation.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation and consumer behaviour in the context of loyalty programs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the partial results of the marketing research on loyalty programs. The aim was to identify the reasons that lead consumers to participate in loyalty programs and the benefits that are the main motivators for participation in the loyalty program. Respondents had the opportunity to create a loyalty program as they wish. The aim of this paper was also to prove the popularity of loyalty programs based on the principles of the deferred compensation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    60

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    211-216

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus