Customer Loyalty Programmes of the airlines
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00224928" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00224928 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vernostné programy leteckých spoločností
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingový vzťah je oveľa viac než len vernostným programom - Frequent Flyer Program" (FFP). Žiadne budovanie vzťahov v leteckej doprave nemože dosiahnuť svoj plný potenciál bez účasti nejakeho druhu schémy lojality. Vernostné programy leteckých spoločností patria medzi priekopníkov tejto formy marketingu a vyvinuli ich v celom rozsahu takmer ku dokonalosti. V súčasnej dobe sú vernostné programy v centre pozornosti na trhu leteckej prepravy.
Název v anglickém jazyce
Customer Loyalty Programmes of the airlines
Popis výsledku anglicky
Marketing relationship is much more than just loyalty programs - Frequent Flyer Program "(FFP). Not Engaging in aviation can not reach its full potential without the participation of some kind of loyalty schemes. Customer Loyalty Programmes of the airlines are among the pioneers of this form of marketing and develop them full almost to perfection. currently, loyalty programs at the center of the air transport market.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
eXclusive Journal
ISSN
1339-0260
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
139-146
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—