Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Loyalty Programmes of the airlines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00224928" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00224928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vernostné programy leteckých spoločností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingový vzťah je oveľa viac než len vernostným programom - Frequent Flyer Program" (FFP). Žiadne budovanie vzťahov v leteckej doprave nemože dosiahnuť svoj plný potenciál bez účasti nejakeho druhu schémy lojality. Vernostné programy leteckých spoločností patria medzi priekopníkov tejto formy marketingu a vyvinuli ich v celom rozsahu takmer ku dokonalosti. V súčasnej dobe sú vernostné programy v centre pozornosti na trhu leteckej prepravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Loyalty Programmes of the airlines

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing relationship is much more than just loyalty programs - Frequent Flyer Program "(FFP). Not Engaging in aviation can not reach its full potential without the participation of some kind of loyalty schemes. Customer Loyalty Programmes of the airlines are among the pioneers of this form of marketing and develop them full almost to perfection. currently, loyalty programs at the center of the air transport market.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    eXclusive Journal

  • ISSN

    1339-0260

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    139-146

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus