Loajalita zákazníků a budování věrnostních programů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00050283" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00050283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Loajalita zákazníků a budování věrnostních programů
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketing; loajalita; věrnostní program; značka; spotřebitel; rychloobrátkové zboží
Název v anglickém jazyce
Customer Loyalty and Loyalty Programs
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing; loyalty; loyalty program; brand; consumer; fast mooving; consumer goods
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-86-6
Počet stran knihy
162
Název nakladatele
Radim Bačuvčík - VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—