Investigation of the relationship between loyalty card ownership, brand loyalty and level of consumption
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00057263" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00057263 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://msed.vse.cz/msed_2021/article/558-Benes-Filip-paper.pdf" target="_blank" >https://msed.vse.cz/msed_2021/article/558-Benes-Filip-paper.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Investigation of the relationship between loyalty card ownership, brand loyalty and level of consumption
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: loyalty programs; behavioural loyalty; consumer behaviour; data mining; MML-TGI
Název v anglickém jazyce
Investigation of the relationship between loyalty card ownership, brand loyalty and level of consumption
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: loyalty programs; behavioural loyalty; consumer behaviour; data mining; MML-TGI
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 15th International Days of Statistics and Economics
ISBN
978-80-87990-25-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
60-69
Název nakladatele
Melandrium
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
9. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—