Customer Satisfaction and Loyalty in Higher Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F13%3A00042485" target="_blank" >RIV/61384399:31160/13:00042485 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84887653293&partnerID=40&md5=432c7b0df6ffe43f344e8af02c1613c" target="_blank" >http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84887653293&partnerID=40&md5=432c7b0df6ffe43f344e8af02c1613c</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Satisfaction and Loyalty in Higher Education
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Higher education; customer loyalty; customer satisfaction; students' behaviour; knowledge-based modelling
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction and Loyalty in Higher Education
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Higher education; customer loyalty; customer satisfaction; students' behaviour; knowledge-based modelling
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Conference on Knowledge Discovery and Information Retriev
ISBN
978-989-8565-75-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
431-436
Název nakladatele
Science and Technology Publications
Místo vydání
Vilamoura
Místo konání akce
Vilamoura
Datum konání akce
19. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—