Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045108" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: zákaznická věrnost; loajalitní programy; online nakupování; chování spotřebitele
Název v anglickém jazyce
Loyalty Programs and their Perception by Customers and by the Operators of Retail
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: customer loyalty; loyalty programs; on-line shopping; consumer behavior
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Oeconomica Pragensia
ISSN
0572-3043
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
30-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—