How is possible to measure loyalty?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010382" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How is possible to measure loyalty?
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with problem of customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. It is based on model of brand keeping and switching. The article also discusses the development of loyalty phases : cognitive, affectivs, conative and action phases. The measurement of loyalty is also the subject of interest. The contribution assesses the value of different methods used for the loyalty measurement.
Název v anglickém jazyce
How is possible to measure loyalty?
Popis výsledku anglicky
The paper deals with problem of customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. It is based on model of brand keeping and switching. The article also discusses the development of loyalty phases : cognitive, affectivs, conative and action phases. The measurement of loyalty is also the subject of interest. The contribution assesses the value of different methods used for the loyalty measurement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ECON´04
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
356-367
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—