Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam budování věrnosti pro zvyšování konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009783" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009783 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam budování věrnosti pro zvyšování konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problémem spotřebitelské věrnosti. Klasifikuje jednotlivé typy věrnosti a nelojálnosti. Je založena na modelu udržení zákazníka a změny dodavatele. Článěk rovněž diskutuje vývojové fáze věrnosti : kognitivní, afektivní a konativní. Předmětem příspěvku je rovněž měření věrnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importance of Loyalty Building for Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problem of customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. It is based on model of brand keeping and switching. The article also discusses the development of loyalty phases : cognitive, affective and conative phases. The measurement of loyalty is also the subject of interest.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    49-59

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku