Loyalty cards as a form of sales promotion for retail chains and their impact on customers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002431" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002431 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://littera-scripta.com/wp-content/uploads/2022/04/1_2022-01-Kalinova-Milova.pdf" target="_blank" >https://littera-scripta.com/wp-content/uploads/2022/04/1_2022-01-Kalinova-Milova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Loyalty cards as a form of sales promotion for retail chains and their impact on customers
Popis výsledku v původním jazyce
The authors aim is to evaluate the benefits of loyalty programs applied in the form of loyalty cards, the motivation of customers to purchase and the impact on sales.
Název v anglickém jazyce
Loyalty cards as a form of sales promotion for retail chains and their impact on customers
Popis výsledku anglicky
The authors aim is to evaluate the benefits of loyalty programs applied in the form of loyalty cards, the motivation of customers to purchase and the impact on sales.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Littera Scripta
ISSN
1805-9112
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
1-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—