Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gamification in marketing communication course: A fictitious products promotion at virtual market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A%230000111" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:#0000111 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41110/14:70302

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gamification in marketing communication course: A fictitious products promotion at virtual market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the course of Marketing Communication for graduate students in the 1st year of MSc. study at Faculty of Economics and Management at Czech University of Life Sciences Prague we teach the principles of promotion via blended and experiential learning. During this course students devise the fictitious products and have to communicate it on non-real or better say virtual market. To promote their fictitious product they create press release, advertising in the form of story board, sales promotion proposal,and the way of personal selling. All these proposals make a complex mix of product´s promotion. With this promotion mix students enter the virtual market, where they compete amongst other students and their products´ promotion. The paper subscribes theorganisation of the whole semester (fictitious product proposing, producing of promotion mix, and virtual market competing), explains the intended teaching purposes, reveals the gamification principle, and discusses the educational benefi

  • Název v anglickém jazyce

    Gamification in marketing communication course: A fictitious products promotion at virtual market

  • Popis výsledku anglicky

    In the course of Marketing Communication for graduate students in the 1st year of MSc. study at Faculty of Economics and Management at Czech University of Life Sciences Prague we teach the principles of promotion via blended and experiential learning. During this course students devise the fictitious products and have to communicate it on non-real or better say virtual market. To promote their fictitious product they create press release, advertising in the form of story board, sales promotion proposal,and the way of personal selling. All these proposals make a complex mix of product´s promotion. With this promotion mix students enter the virtual market, where they compete amongst other students and their products´ promotion. The paper subscribes theorganisation of the whole semester (fictitious product proposing, producing of promotion mix, and virtual market competing), explains the intended teaching purposes, reveals the gamification principle, and discusses the educational benefi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI)

  • ISBN

    978-84-617-2484-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    5206-5211

  • Název nakladatele

    7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

  • Místo vydání

    Seville, SPAIN

  • Místo konání akce

    Seville, SPAIN

  • Datum konání akce

    17. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000367082905037