Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Encourage them to learn: Case Study of Fictitious Product and Virtual Market in Marketing Communications Degree Course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F19%3A79666" target="_blank" >RIV/60460709:41110/19:79666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/205/177" target="_blank" >https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/205/177</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2019.120301" target="_blank" >10.7160/eriesj.2019.120301</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Encourage them to learn: Case Study of Fictitious Product and Virtual Market in Marketing Communications Degree Course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At the Faculty of Economics and Management at the Czech University of Life Sciences Prague (CULS Prague) a wide range of marketing courses are taught, covering many aspects of marketing theory. The curriculum of the majority of marketing courses consists of case studies and project work in teams. The students in their MSc. studies have five marketing subjects in total, and work with different teachers, though the same teaching approach and design (project teaching) is used. In this article, we present the results of a new design for the Marketing Communications course. In this case, students are engaged in designing a real package for a fictitious product, and to enter a virtual market using a wide range of promotional tools. The students then debrief the entire experience as consumers in that virtual market. The course uses a mix of traditional and contemporary teaching techniques in the field of marketing communications. It can be used in traditional or blended learning or adapted for online course

  • Název v anglickém jazyce

    Encourage them to learn: Case Study of Fictitious Product and Virtual Market in Marketing Communications Degree Course

  • Popis výsledku anglicky

    At the Faculty of Economics and Management at the Czech University of Life Sciences Prague (CULS Prague) a wide range of marketing courses are taught, covering many aspects of marketing theory. The curriculum of the majority of marketing courses consists of case studies and project work in teams. The students in their MSc. studies have five marketing subjects in total, and work with different teachers, though the same teaching approach and design (project teaching) is used. In this article, we present the results of a new design for the Marketing Communications course. In this case, students are engaged in designing a real package for a fictitious product, and to enter a virtual market using a wide range of promotional tools. The students then debrief the entire experience as consumers in that virtual market. The course uses a mix of traditional and contemporary teaching techniques in the field of marketing communications. It can be used in traditional or blended learning or adapted for online course

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science

  • ISSN

    2336-2375

  • e-ISSN

    1803-1617

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    66-74

  • Kód UT WoS článku

    000489101400002

  • EID výsledku v databázi Scopus