INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001585" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001585 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with a look at the differences in international marketing communication. It describes marketing communication from different perspectives, the very concept of communication and the communication process. The narrower view of communication presents the basic tools of marketing communication mix. Further it lists the differences that affect the individual instruments in an international environment. In the practical part of the article, it deals with differences in the process of creating marketing campaigns, especially advertising, sales promotion and personal selling. All is summarized by the description of the characteristics of communication in Germany.
Název v anglickém jazyce
INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION
Popis výsledku anglicky
This article deals with a look at the differences in international marketing communication. It describes marketing communication from different perspectives, the very concept of communication and the communication process. The narrower view of communication presents the basic tools of marketing communication mix. Further it lists the differences that affect the individual instruments in an international environment. In the practical part of the article, it deals with differences in the process of creating marketing campaigns, especially advertising, sales promotion and personal selling. All is summarized by the description of the characteristics of communication in Germany.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IV. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ
ISBN
978-80-7248-711-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
370-378
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
4. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—