Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001585" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with a look at the differences in international marketing communication. It describes marketing communication from different perspectives, the very concept of communication and the communication process. The narrower view of communication presents the basic tools of marketing communication mix. Further it lists the differences that affect the individual instruments in an international environment. In the practical part of the article, it deals with differences in the process of creating marketing campaigns, especially advertising, sales promotion and personal selling. All is summarized by the description of the characteristics of communication in Germany.

  • Název v anglickém jazyce

    INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATION

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with a look at the differences in international marketing communication. It describes marketing communication from different perspectives, the very concept of communication and the communication process. The narrower view of communication presents the basic tools of marketing communication mix. Further it lists the differences that affect the individual instruments in an international environment. In the practical part of the article, it deals with differences in the process of creating marketing campaigns, especially advertising, sales promotion and personal selling. All is summarized by the description of the characteristics of communication in Germany.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IV. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE DOKTORANDŮ A MLADÝCH VĚDECKÝCH PRACOVNÍKŮ

  • ISBN

    978-80-7248-711-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    370-378

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    4. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku