New trends in marketing communication for nonprofit organizations
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866943" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866943 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New trends in marketing communication for nonprofit organizations
Popis výsledku v původním jazyce
The marketing communication is a process, which helps a nonprofit organization to spread information towards its target market and general public. The paper deals with marketing communication and new trends of communication of nonprofit organizations. The main objective of the article is to characterize the communication mix for nonprofits and new tools of communication that are used by nonprofits.
Název v anglickém jazyce
New trends in marketing communication for nonprofit organizations
Popis výsledku anglicky
The marketing communication is a process, which helps a nonprofit organization to spread information towards its target market and general public. The paper deals with marketing communication and new trends of communication of nonprofit organizations. The main objective of the article is to characterize the communication mix for nonprofits and new tools of communication that are used by nonprofits.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7454-013-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
12. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—