Marketing neziskových organizací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865953" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865953 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing neziskových organizací
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie analyzuje současný stav marketingu a marketingových komunikací v neziskových organizací. Zabývá se možnostmi aplikace marketingových technik a principů, vzniklých v komerční sféře, do prostředí neziskových organizací. Detailně si všímá specifik marketingu a marketingového řízení v jednotlivých oborech, ve kterých neziskové organizace působí.
Název v anglickém jazyce
Marketing of Non-profit Organizations
Popis výsledku anglicky
The monograph analyzes the current state of marketing and marketing communications in non-profit organizations. It deals with the possibilities of application of marketing techniques and principles, resulting from the commercial sphere, in the non-profitorganizations. In detail it analyzes the specifics of marketing and marketing management in various branches in which nonprofit organizations operate.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-01-9
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—