Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing neziskových organizací

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865953" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing neziskových organizací

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie analyzuje současný stav marketingu a marketingových komunikací v neziskových organizací. Zabývá se možnostmi aplikace marketingových technik a principů, vzniklých v komerční sféře, do prostředí neziskových organizací. Detailně si všímá specifik marketingu a marketingového řízení v jednotlivých oborech, ve kterých neziskové organizace působí.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing of Non-profit Organizations

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph analyzes the current state of marketing and marketing communications in non-profit organizations. It deals with the possibilities of application of marketing techniques and principles, resulting from the commercial sphere, in the non-profitorganizations. In detail it analyzes the specifics of marketing and marketing management in various branches in which nonprofit organizations operate.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-01-9

  • Počet stran knihy

    190

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy