Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika marketingového řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00114921" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00114921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika marketingového řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem metodiky marketingu pro neziskové organizace poskytující sociální služby je zajistit jejich konkurenceschopnost a udržitelnost,a to na základě analýzy stavu současných procesů v marketingovém řízení vybraných neziskových organizací a dále pak zkušeností autorského kolektivu, čímž budou tyto organizace moci lépe plnit dlouhodobě své poslání. Klade si za cíl vysvětlit fungování a význam marketingu pro neziskové organizace a doložit marketingové zákonitosti na příkladech z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing management methodology

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the marketing methodology for non-profit organizations providing social services is to ensure their competitiveness and sustainability, based on an analysis of current processes in marketing management of selected non-profit organizations and the experience of the author team, which will better enable them to fulfil their mission in the long run. It aims to explain the functioning and importance of marketing for non-profit organizations and to document marketing patterns on practical examples.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000055" target="_blank" >TL02000055: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů