Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F23%3A43969246" target="_blank" >RIV/49777513:23510/23:43969246 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60" target="_blank" >https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60" target="_blank" >10.24132/jbt.2023.13.1.46_60</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek upozorňuje na význam marketingové komunikace neziskových organizací a je příkladem z praxe strategického pojetí nástrojů marketingového mixu. Zabývá se tvorbou strategického marketingového plánu pro neziskovou organizaci Chrám chmele a piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Pro zpracování strategického marketingového plánu bylo využito několika výzkumných metod, realizováno bylo pozorování, dále pak rozhovor a desk research. Výstupem plánu je stanovení vize a poslání organizace Chrám chmele a piva, dále vymezení strategických a dílčích cílů, strategie organizace a akčních plánů pro rok 2022. Na závěr je provedeno vyhodnocení úspěšnosti těchto kroků. Předložený článek slouží jako case study strategického pojetí nástrojů marketingového mixu pro neziskové organizace. Na úrovni strategického marketingového plánování je třeba zohlednit všechny aspekty externího a interního prostředí, které ovlivňují nejen marketingovou komunikaci, ale i další ekonomické nebo personální procesy v organizaci. Také neziskové organizace potřebují využívat adekvátních marketingových nástrojů a principů řízení, aby se udržely na trhu, a to i přesto, že jejich cílem není primárně zisk. Nezisková organizace byla vhodně zvolena, jelikož je příkladem organizace, která realizuje také vedlejší hospodářskou činnost (doplňkovou činnost).

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic marketing planning of Hop and Beer Temple

  • Popis výsledku anglicky

    The article draws attention to the importance of marketing communication of non-profit organizations and is an example from practice of the strategic concept of marketing mix tools. It deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. For the elaboration of the strategic marketing plan several research methods were used, observations, interviews and desk research were implemented.The output of the plan is the determination of the vision and mission for the organization Hop and Beer Temple, as well as the definition of strategic and partial goals, organizational strategy and action plans for the year 2022. At the end, an evaluation of the success of these steps is carried out. The presented article serves as a case study of the strategic concept of marketing mix tools for non-profit organizations. At the level of strategic marketing planning, it is necessary to take into account all aspects of the external and internal environment that affect not only marketing communication, but also other economic or personnel processes in the organization. Non-profit organisations also need to use adequate marketing tools and management principles to sustain themselves in the market, even if their primary objective is not profit. The non-profit organisation has been appropriately chosen as it is an example of an organisation that also carries out an ancillary economic activity (complementary activity).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    2788-0079

  • e-ISSN

    2788-0079

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    46-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus