Management - Marketing a jeho studium, (marketingový management versus manažerský marketing).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F02%3A00000054" target="_blank" >RIV/61384399:31160/02:00000054 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management - Marketing a jeho studium, (marketingový management versus manažerský marketing).
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Marketing; management; specializace; zisková organizace; nezisková organizace. Ă R T W w ? ? ? ń V
Název v anglickém jazyce
Management Marketing or Marketing Management?
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: Marketing; Management; specialization; profit and non-profit organization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketingový management a manažerský marketing.
ISBN
80-7318-079-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
35
Strana od-do
1
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
22. 5. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—