Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing metrics study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU92869" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU92869 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing metrics study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with financial and non-financial parameters, which are possible to use for measurement of marketing. This work contains selection of parameters, which are verified due to survey by marketing specialists. The paper presents advance in useable metrics, especially financial and non-financial metrics. Selected studies, focusing on different branches and different metrics, were analyzed by the authors. The results of the study is describing relevant metrics to prove efficiency in varied typesof organizations in connection with marketing effectiveness

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing metrics study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with financial and non-financial parameters, which are possible to use for measurement of marketing. This work contains selection of parameters, which are verified due to survey by marketing specialists. The paper presents advance in useable metrics, especially financial and non-financial metrics. Selected studies, focusing on different branches and different metrics, were analyzed by the authors. The results of the study is describing relevant metrics to prove efficiency in varied typesof organizations in connection with marketing effectiveness

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientifics Ph.D and Post Docs Conference 2011

  • ISBN

    978-80-214-4257-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    FP Brno

  • Místo konání akce

    VUT FP Brno

  • Datum konání akce

    27. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku