Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU92938" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU92938 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této práce je najít metriku z recenzovaných studií, které organizace používají k měření vlastních marketingových aktivit s rozdělením mezi finanční a nefinanční ukazatele Vědecký cíl tohoto článku je založen na vztazích mezi různými druhy metrik pro měření podnikové výkonnosti a efektivity. Článek představuje pokrok v použitelných ukazatelích, zejména finančních a nefinančních. Autoři analyzovali studie, které byly zaměřené na různá odvětví a různé metriky. Výsledky studie popisují důležité metriky, aby prokázal účinnost metrik v různých typech organizací v souvislosti s efektivitou marketingu. Studie také nastiňují možné postupy pro další výzkum se zaměřením na uplatnění metrik v různorodém prostředí. Závěry zahrnují identifikaci různých přístupů k jednotlivým metrikám, zejména marketingovým.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Measuring the Effectiveness of Marketing Activities
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to find metric from reviewed studies which organization use to measuring own marketing activities with following separating into financial metrics and non-financial metrics. Scientific aim of this article is based on the relationships between different kinds of metrics for measurement of corporate performance and effectiveness. The paper presents advance in useable metrics, especially financial and nonfinancial metrics. Selected studies, focusing on different branches and different metrics, were analyzed by the authors. The results of the study are describing relevant metrics to prove efficiency in varied types of organizations in connection with marketing effectiveness. The studies also outline the potential methods for further research focusing on the application of metrics in a diverse environment. Conclusions includes identification of different approaches to individual metrics, especially marketing metrics.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
V
Číslo periodika v rámci svazku
8
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
131-138
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—